sobota, 13 października 2007

Powitanie




Witam wszystkich na moim blogu. Mam na imię Hania i jestem największym skarbem moich rodziców. Ja też ich kocham całym moim serduszkiem a nie mam go za dużo. Urodziłam się tylko z połową serduszka, ponieważ mam wrodzoną wadę serca HLHS - niedorozwój lewego serca. Mimo to staram się być wesołym dzieckiem. Najbardziej lubię spać na lewym boczku i wkładać sobie do buzi wszystko co mam pod ręką - zabawki, rączki, nóżki. No i jeszcze bardzo lubię ciągnąć mamę i tatę za włosy!
Moje serduszko potrzebuje paru "przeróbek" żebym mogła żyć i cieszyć sie zdrowiem. Pierwszą operację miałam zaraz po urodzeniu - miałam tylko 5 dni ! - drugą jak skończyłam 5 miesięcy. Czeka mnie jeszcze jedna operacja - za około rok. Ale oprócz operacji lekarze muszą mi poszerzać aortę. Taki zabieg nazywa sie balonikowaniem. Już jeden za mną - niestety nie ostatni.

4 komentarze:

MaRuda pisze...

całuję gorąco Haneczkę :*

x pisze...

No wreszcie! A już myślałam że się nie doczekam tego bloga...
Pozdrawiam :)

Iwona pisze...

Piękna historia dzielna Haniu :-)
Całuski
PS Rośniesz jak na drożdżach !!

Anonimowy pisze...

Witam,
Dziś trafiłam na bloga Hani. Pamiętam Was z nagrania Sprawy dla Reportera w Krakowie w czerwcu. Hania była wtedy jeszcze taka malutka. Jak te dzieci szybko rosną
Życzę dużo zdrówka dla Hani.