niedziela, 11 listopada 2007

Ja i nowe technologie

Mam bardzo dużo pięknych zabawek i bardzo lubię się nimi bawić, ale bez dwóch zdań przegrywają z "zabawkami", którymi bawią się mama i tata.
Najbardziej intryguję mnie duże czarne pudło w dużym pokoju, które czasami nabiera kolorów i coś pokazuje :) To urządzenie to telewizor. Nie mam pojęcia dlaczego moi rodzice nie pozwalają mi na niego patrzeć. Czasami tylko obejrzę razem z tatą "Fakty" przed kąpielą - rodzice wtedy śmieją się, że już po dobranocce i pora spać - tylko co to jest ta dobranocka? A mama to już w ogóle nie używa tego telewizora, bo nigdy jak siedzimy w domku w nim nie miga ... Szkoda ... Ale ja mimo wszystko parę razy dziennie zerkam w jego stronę - kto wie a nuż będzie właśnie migał?
Drugą super zabawką jest telefon komórkowy. Ładnie brzęczy i czasami mówi głosem taty :) albo jakiejś dzidzi !!! - przypisek mamy: ta dzidzia to Hania!
A trzecią rzeczą jest laptop - to trochę taki telewizor, ale zdecydowanie mniejszy. A najfajniejsze są w nim z boku świecące lampki!
Moi rodzice mówią, że jestem prawdziwym dzieckiem XXI wieku i społeczeństwa informatycznego.
Ale spać najbardziej lubię z moim kochanym Wielkim Ptakiem Pluszakiem :)

Brak komentarzy: