poniedziałek, 17 grudnia 2007

Oryginalność

Od urodzenia postawiłam na oryginalność. Moje serduszko różni się zasadniczo od serduszek innych dzieci - ma tylko jedną komorę. Cóż będąc w brzuchu mamy chciałam być przez moment żabką - przypisek mamy: serce płazów ma dwa odrębne przedsionki oraz pojedynczą komorę - szybko mi przeszło, ale moje serduszko już zostało jak u żabki.
Teraz też postanowiłam być oryginalna:) Najpierw wyrznęły mi się dwie dolne jedynki, które lśnią już od jakiegoś czasu w mojej buzi:) Wg schematów teraz powinny mi się wyrznąć dwie górne jedynki. Tak tez myślała mama, ale ... Dzisiaj ze zdziwieniem zauważyła w mojej buzi dwie białe kreseczki, jedna bardziej wyraźna, a druga prawie niewidoczna. To były dwie dolne dwójki. Jestem więc szczęśliwym posiadaczem 4 (słownie: czterech) pięknych, białych ząbków!

Brak komentarzy: